Συνάντηση με Εγνατία Α.Ε. για το θέμα της Παπανικολόυ και της Εξωτερικής Πειφερειακής.

Συνάντηση με την Εγνατία Α. Ε. με πρωτοβουλία του Δημάρχου κ. Συμεωνίδη

Σε συνέχεια της επίσκεψης της επιτροπής του ΟΙΚΟ-ΟΡΑΜΑΤΟΣ στο Δήμο, για την προώθηση  της διαπλάτυνσης της οδού Παπανικολάου,   κληθήκαμε  από το Δήμαρχο κ. Συμεωνίδη και τον πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου κ.Παπαθανασίου, να επισκεφθούμε μαζί τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Εγνατία Α.Ε. κ. Κωτούλα.

Η συνάντηση έγινε στις 19 Ιουνίου στα γραφεία της εταιρείας, όπου ήταν παρόντες οι κ.Συμεωνίδης, κ.Παπαθανασίου, κ.Τσορμπατζόγλου και κ.Μακρής.

Σκοπός της συνάντησης ήταν, αφ’ ενός να συζητήσουμε και να συμπεράνουμε πως και με ποιες προϋποθέσεις θα μπορούσε ο Δήμος Πεύκων να προχωρήσει την παρέμβαση και διόρθωση της Παπανικολάου, από τα βενζινάδικα μέχρι τη στροφή Φιλύρου και αφετέρου να πληροφορηθεί σε ποιο σημείο βρίσκεται η υπόθεση της εξωτερικής περιφερειακής και πως αυτή θα επηρεάσει την πόλη μας.

Για το θέμα της Παπανικολάου, από τον κόμβο μέχρι τα βενζινάδικα, ο κ. Δήμαρχος μας ενημέρωσε ότι το θέμα έχει κλείσει, μιας και στις 29 Μαΐου κατατέθηκε οριστικά ο πλήρης φάκελος της μελέτης στην Περιφέρεια ότι το έργο εντάχθηκε στα ΕΣΠΑ και κατά συνέπεια απομένουν μόνο γραφειοκρατικές διαδικασίες για την υλοποίησή του.

Στη συνάντηση, που κράτησε περισσότερο από μία ώρα, περιληπτικά, ειπώθηκαν από την Εγνατία Α.Ε. τα εξής:

  • Η εξωτερική περιφερειακή, σε κάθε περίπτωση, θα βελτιώσει τις κυκλοφοριακές συνθήκες της πόλης μας.  Θα απομακρύνει την κίνηση των τροχοφόρων και προς τις δύο κατευθύνσεις προορισμού (δυτικά και ανατολικά) για όλους όσους ζουν στην ευρύτερη περιοχή των Πεύκων και του δήμου Χορτιάτη.
  • Τα προβλήματα θορύβου που ανησυχούν τους συμπολίτες μας δε θα υφίστανται λόγω της υπογειοποίησης του δρόμου σε βάθος (περί τα 60μ.), που θα διασφαλίζει την ανυπαρξία θορύβων.
  • Το ερώτημα του εξαερισμού των σηράγγων κυκλοφορίας δεν υφίσταται καθώς το σχετικά μικρό τους μήκος επιτρέπει ο εξαερισμός αυτός να γίνεται από την είσοδο και την έξοδό τους.
  • Η είσοδος της σήραγγας θα  είναι, ανατολικά, μετά τον Τιτάνα, η έξοδός της κοντά στο κέντρο Ανατολή (θα υπάρχει κι ένα μικρό εναέριο τμήμα λίγο πριν την έξοδο) και η  είσοδος της επόμενης σήραγγας μετά τον Ξηροπόταμο και πριν το Σέϊχ Σου.

Όσον αφορά στην Παπανικολάου και το τμήμα της από τα βενζινάδικα μέχρι τη στροφή Φιλύρου, προτάθηκε από τον κ. Κωτούλα να ετοιμάσει ο Δήμος μια κυκλοφοριακή μελέτη, που θα την υποβάλλει στο ΥΠΕΧΩΔΕ και στην Εγνατία Α. Ε. ως συμπληρωματικό έργο της εξωτερικής περιφερειακής.  Είναι ένας σωστός τρόπος να ενταχθεί το έργο σε ένα άλλο μεγαλύτερο και εγκεκριμένο.  Η σύνταξη και το κόστος της μελέτης, με παρέμβαση του κ. Δημάρχου στον πρόεδρο της Εγνατία Α. Ε., θα αναληφθεί από την εν λόγω εταιρεία.

Κλείνοντας διαφάνηκε ότι μόλις η ολοκληρωμένη μελέτη της εξωτερικής περιφερειακής εγκριθεί στο σύνολο της από το ΥΠΕΧΩΔΕ, θα επιστρέψει στην περιφέρεια και τη Νομαρχία Θεσσαλονίκης και θα δοθεί στους Δήμους για διαβούλευση με τους κατοίκους.

Η εκτίμηση για την υλοποίηση του έργου, με τις αναμενόμενες ενστάσεις, κυμαίνεται γύρω στα δέκα χρόνια.

Η άποψη του ΟΙΚΟ-ΟΡΑΜΑΤΟΣ, μετά την επίσκεψη ενημέρωσης, είναι ότι και για τα δυο θέματα που συζητήθηκαν, ανεξάρτητα από το ότι είναι σε καλό δρόμο, χρειάζεται επαγρύπνηση των κατοίκων και παρακολούθηση της πορείας των έργων ανά τακτά διαστήματα.

Το Οικο-Όραμα

Check Also

“Ευ ζην στον τόπο μου” – Βιώσιμη Πόλη

Αγαπητά μέλη και φίλοι του ΟΙΚΟ-ΟΡΑΜΑΤΟΣ Χρόνια Πολλά με υγεία, ειρήνη, αγάπη. Σας παρουσιάζουμε παρακάτω …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *